Oprichter

Het initiatief voor oprichting van Stichting Human Focus werd in 2017 genomen door Sebastiaan Kes. Hij is sindsdien als vrijwilliger betrokken bij de stichting in de rol van directeur.

Sebastiaan Kes (1973) is filmmaker en marketingcommunicatieprofessional. Na een mediacarriere bij de Volkskrant en verschillende content marketing bedrijven, startte hij in 2015 zijn eigen bedrijf CanCreate Concepts & Productions. Naast commercieel film- en videowerk voor onder meer NUON, PostNL, Vodafone en het Wereld Natuur Fonds ontwikkelt hij - in samenwerking met Stichting Human Focus - documentaires en mediaprojecten met een sociaal maatschappelijke karakter. In zijn vrije tijd zet hij zich als vrijwilliger in voor 'Alle Kleuren Oost', een non-profit organisatie die verbinding en inclusie bevordert tussen bewoners in Amsterdam Oost.